Designpris til Lervig
Emballasje for Lervigs øl «Lucky Jack» har vunnet sølv i en designkonkurranse
Lervig Aktiebryggeri får sølvplass i kategorien «Pakningsdesign – Nylanseringer» for emballasje for «Lucky Jack»-ølen.
Det er Runar Lillegård i firmaet Procontra som står bak det grafiske designet.
Emballasje for Lervigs øl «Lucky Jack» har vunnet sølv i en designkonkurranse
Lervig Aktiebryggeri får sølvplass i kategorien «Pakningsdesign – Nylanseringer» for emballasje for «Lucky Jack»-ølen.
Det er Runar Lillegård i firmaet Procontra som står bak det grafiske designet.
Juryen sier dette om emballasjens design:
– Dette er herlig nostalgisk med akkurat passe av alt. You got lucky, Jack! Vel fortjent.
Visueltkonkurransen
Visueltkonkurransen er en årlig konkurranse for utøvere av visuell kommunikasjon. Det er selve arenaen for det beste av grafisk design, illustrasjon, interaktiv design og moving image i Norge. Det er ingen grunn til at ikke dine arbeider hører med.
Konkurransen er åpen for både profesjonelle utøvere og studenter, og premierer arbeider i 34 kategorier med enten gull, sølv eller diplom.
Ulike fagjuryer bedømmer innsendte arbeidene ut fra blant annet konsept og idé, form, teknisk gjennomføring, strategisk løsning, dokumentasjon og helhetsinntrykk. Vinnere og nominerte feires på Folketeateret, fredag 6. mai.
RASMUS ANKER SOMMERSETH Rogalands Avis | Publisert 09.05.2011 kl 19:50 Oppdatert 09.05.2011 kl 19:50 |